DSL szolgáltatóváltás


Mi is az a szolgáltatóváltás?

Egy DSL alapú internet-szolgáltatást igénybevevő ügyfél úgy dönt, hogy megváltoztatja meglévő internet szolgáltatóját. Szolgáltatóváltásról akkor beszélhetünk, ha az ügyfél telefonvonalán van működő DSL szolgáltatás.

Mi a teendő?

Kérjük, hogy a szünetmentes szolgáltatóváltási igényét a megrendelőlapon (lásd a csatolt képen) megfelelő módon jelezze. Amennyiben a megrendelés nem egyértelmű, a Szolgáltató feltételezi, hogy az Előfizető szünetmentes szolgáltatóváltás nélkül kíván szerződést kötni.

 

A szerződésben Ön ezzel a lépéssel nyilatkozik, arról, hogy a régi(átadó) internet szolgáltatónál fennálló előfizetői szerződését felmondja, és a szolgáltató váltásra vonatkozó szabályozást, továbbá az EnterNet 2001 Kft. Általános Szerződési Feltételeit megismerte és elfogadta, valamint meghatalmazza az EnterNet 2001 Kft.-t, hogy a régi(átadó) internetszolgáltatójánál lévő ADSL-szolgáltatásának lemondása ügyében az Ön nevében eljárjon. Továbbá ezzel a lépéssel nyilatkozik arról is, hogy korábbi szolgáltatójánál nincsen kiegyenlítetlen számlája.

 

Fogalmak:

Ügyfél: DSL alapú internet-szolgáltatást igénybevevő előfizető.

DSL Szolgáltató: ADSL, NDSL vagy VDSL alapú internet-szolgáltatást nyújtó, fizikai hálózattal rendelkező szolgáltató.

 

 




Visszahívást kérek!



Ellenőrző kód: kettőkettő
(kérjük, számmal írja be)



[Az űrlap csak szolgáltatásokkal kapcsolatos ajánlatkérésre szolgál]

 

MAGYARORSZÁG MEGÚJUL