VoIP


VoIP címszavakban

Mi az a VoIP?
A telefonálás nem a telefonvonalon, hanem az interneten keresztül zajlik. Innen a név: “Voice over IP”, azaz hang az IP hálózaton keresztül.

Máshogyan kell használnom a telefont?
Nem, minden marad a régiben.

Miért jó ez?
Mert a telefonálás díjai olcsóbbak (percdíj és havidíj egyaránt)! A jellemző megtakarítás 20-66%.

Mi kell hozzá?
Internet elérés (valami megbízható, mert majd ezen keresztül megy mind a hagyományos internet használat, mind a telefon kommunikáció). VoIP eszköz, azaz egy vagy több olyan készülék, ami tudja ezt a technológiát.

Mibe fáj ez nekem?
A készülékek ára (ha szükséges), és az esetleges telepítési díj (ismét, csak akkor, ha szükséges) jelent csak kezdeti beruházást. Azaz a megrendelő dönti el, hogy mennyit kíván beruházni.

 

A technológia rövid ismertetése

A VoIP a távközlés (telefonhasználat) egy olyan formája, ahol a beszélgetés nem a hagyományos telefonhálózaton, hanem Internet kapcsolaton keresztül zajlik. Ez annyit jelent, hogy a beszélgetők hangját egy eszköz digitális jellé alakítja át, és az ebben a formában megy keresztül az Interneten. A beszélgetésben részt vevők ezt nem érzékelik, hiszen az átalakítás azonnali, és torzításmentes.
Az Internet alapú (vagy IP alapú) kommunikáció jelentősen kevesebbe kerül, mint a hagyományos analóg és ISDN megoldások. A VoIP alkalmazása széles körben lehetséges, minden olyan telephelyen, ahol Internet kapcsolat kiépítése megoldható (Magyarországon ez 98% feletti érték).
Mobil és hagyományos vonalas telefonok hívása egyaránt lehetséges.
Az EnterNet elkötelezte magát a telekommunikációs megoldások terjesztésére, a hagyományos Internet szolgáltatások és a VoIP megoldások kombinált biztosítására.

Innovatív megoldások minden cégméretre

Kedvező árú VoIP megoldásainkat minden olyan cég igénybe veheti, ahol megfelelő Internet kapcsolat kiépíthető. Az alábbi tipikus helyzetekre kínálunk megoldást.
A lenti esettanulmányokban értelemszerűen kerekített árakat és megtakarításokat használunk.
Feltételezéseink intenzív, de nem extrém telefonhasználatot takarnak.
Az Ön cégének tényleges költségcsökkenése eltérhet akár 20%-ban mindkét irányba.

Mikro vállalkozás, egy vonalas telefonnal.

Megtakarítás:
66%
Évi 36 000 Ft

Feltételezzük, hogy a cégnek van Internet elérése. Ebben az esetben a cég a telefonszolgáltatójának fizet havidíjat, ami a beszélgetések mennyiségétől függően tipikusan 3000 és 6000 Ft közötti havi költséget jelent.
Az EnterNet VoIP bevezetésével a havi költség lecsökken 1000 és 2000 Ft közé, ami 66%-os költségcsökkentést jelent!

Kis cég, 2 telefonvonallal, 4 mellékkel.

Megtakarítás:
55%
Évi 132 000 Ft

A cégnek van Internet elérése, de a gördülékenyebb kapcsolattartás miatt egy nagyobb sávszélességű, de olcsóbb NDSL technológiát javaslunk. Itt nem lesz érdemi árváltozás. Megrendelőnk a telefonszolgáltatójának fizet havidíjat, és egy jelentősebb összeget a percek után. Ez a beszélgetések mennyiségétől függően tipikusan 10000 és 30000 Ft közötti havi költséget jelent.
Az EnterNet VoIP bevezetésével a havi költség lecsökken 4500 és 13500 Ft közé, ami körülbelül 55%-os költségcsökkentést jelent!

Közepes cég, 2 telefonvonallal, 9 mellékkel, faxxal.

Megtakarítás:
40%
Évi 192 000 Ft

Itt is egy nagyobb sávszélességű, de olcsóbb meztelen DSL technológiát javaslunk. Ha a cég használ nagy feltöltési sebességet, vagy nagyobb biztonságot igénylő alkalmazást, akkor szimmetrikus internet elérést javaslunk. A fax készülékre kapcsolt analóg vonalat nem módosítjuk.
A havidíj, és a percdíja a beszélgetések mennyiségétől függően tipikusan 20000 és 60000 Ft közötti havi költséget tesznek ki.
Az EnterNet VoIP bevezetésével a havi költség lecsökken 12000 és 36000 Ft közé, ami körülbelül 40%-os költségcsökkentést jelent!

Nagy cég, 4 telefonvonallal, 50 mellékkel és faxxal.

Megtakarítás:
20%
Évi 240 000 Ft

Feltételezzük, hogy Megrendelőnk már eleve kedvező áron veszi igénybe a telefonszolgáltatást (ekkora cégméretnél ez kézenfekvő). Egy közepes sávszélességű szimmetrikus internet elérést javaslunk. A fax készülékre kapcsolt analóg vonalat nem módosítjuk.
A havidíj, és a percdíja a beszélgetések mennyiségétől függően tipikusan 50000 és 150000 Ft közötti havi költséget tesznek ki.
Az EnterNet VoIP bevezetésével a havi költség lecsökken 40000 és 120000 Ft közé, ami körülbelül 20%-os költségcsökkentést jelent!


Mit kell tenni a megtakarítás érdekében?

Vegye fel értékesítő kollégáinkkal a kapcsolatot. Ez legegyszerűbben a (1) 888 2038, (20) 529 9557, (70) 269 1184 számok valamelyikén, vagy weblapunkon keresztül tehető meg.
Természetesen Önnek elég érdeklődését jelezni, kollégáink kérésre visszahívják és egyeztetik a szükséges adatokat. Néhány információra szükségük lesz, de a jelenlegi telefonszámla és internet szolgáltató számla minden szükségeset tartalmaz majd.
Az adategyeztetés után kínálunk Önnek egy új konstrukciót, ami tartalmazza az új állandó költségeket. Ha vannak speciális igények (személyes üzembe állítás, speciális eszközök, telefonok igénylése), akkor természetesen azok is szerepelnek majd az ajánlatban.
Szerződéskötés után kiszállítjuk Önnek a szükséges eszközöket és az üzembe helyezés leírását. Amennyiben változik az Internet szolgáltatása, akkor az ezzel kapcsolatos teendőket érdemes kivárni (ez jellemzően néhány hét).

Végezetül csak annyit kell tennie, hogy élvezi megtakarítását!

 

 

Előnyök:

  • rendkívül alacsony percdíjak
  • nincs kapcsolási díj
  • díjmentes hívások a telephelyek és az egyes mellékek között
  • akár 20-66 %-kal csökkentheti telefonköltségeit
  • kiválthatja és megtakaríthatja a meglévő alközpontja üzemeltetési költségeit
  • rugalmasan bővíthető, és teljes mértékben testreszabható
  • igény szerint, akár beruházási költség nélkül

 

 

Esettanulmány

Ügyfelünk az EnterNet IP-centrex és Menedzselt bérelt vonali összeköttetés szolgáltatásainak összehangolt alkalmazásával beruházási költségek nélkül a korábbinál 60%-kal több hívás kezelésére vált képessé, miközben a hívásvesztések száma 1% alá esett. A speciális virtuális alközpont beiktatásának köszönhetően lehetővé vált a többkörös hívásleosztás, mellyel rövidebbé vált a hívásvárakoztatás, a két telephelyen több webáruházat egyszerre kezelő ügyintézők telefonján megoldottá vált az ügyfél által hívott webáruház nevének kijelzése is.

Szolgáltatásaink bevezetésével ügyfelünk 30%-os megtakarítást tudott elérni beszédforgalmi költségén valamint új VoIP infrastruktúráját egyszeri beruházási költség nélkül vezette be!

Részletek

 

 

 

Információ, ajánlatkérés, megrendelés

Tel: (1) 888 2038, (20) 529 9557, (70) 269 1184
Fax: (1) 888 2099
E-mail: sales@co.enternet.hu

 




Visszahívást kérek!



Ellenőrző kód: négyhat
(kérjük, számmal írja be)



[Az űrlap csak szolgáltatásokkal kapcsolatos ajánlatkérésre szolgál]

 

MAGYARORSZÁG MEGÚJUL