Cégtörténet


Történetünk:

Az Internet robbanásszerű terjedése magával vonta a hatékony és minőségi Internet-szolgáltatás iránti igényt. Az EnterNet 2001 Kft. azzal a céllal alakult 2000 februárjában, hogy ezt a növekvő igényt maximálisan kielégítse, és Magyarország egyik vezető alternatív Internet szolgáltatója legyen.

 

Mára az EnterNet meghatározó szereplője lett az infokommunikációs piacnak, elismerten innovatív szemléletének és jól képzett szakembergárdájának köszönhetően biztosítja ügyfeleinek a megbízható, korszerű technológián alapuló, garantáltan minőségi telekommunikációs kapcsolatok széles körét.

 

Társaságunk nemcsak, hogy lépést tart a kihívásokkal, hanem az itt dolgozó szakemberek munkájának köszönhetően megpróbál elébük menni. A technikai háttér folyamatos fejlesztése, a munkatársak naprakész szaktudása, a professzionális, gyors és ügyfélközpontú szolgáltatások mind-mind részét képezik annak a sikernek, amit a cég egyéni és közületi előfizetői körében élvez.

 

2011 októberében az Enternet jelentős portfólió tisztítást hajtott végre. Azóta a vállalati ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásokra koncentrálunk és előtérbe helyezzük a további infrastrukturális beruházásokat is, mint például a bérelt vonali szolgáltatásokat, az IP telefóniát, a szerver hosztingot, és egyéb kiegészítő üzleti szolgáltatásokat, és mára elsősorban üzleti infokommunikációs megoldás szállítóként váltunk ismertté.

 

Büszkék vagyunk arra is, hogy munkánk és szolgáltatásaink minőségét nemcsak ügyfeleink értékelik, hanem a szakmai élet szereplői is. A hazai infókommunikáció legnagyobb szakmai fórumán, a megrendezett Internet -hajón, a Szélessáv Alapítvány “Legrugalmasabb Ügyfélszolgálatú Szolgáltató”- díját az EnterNet nyerte el.

 

A vállalat 2004-ben vezette be az ISO 9001 minőségbiztosítási rendszert, valamint 2008 májusában megszerezte a NATO beszállítói minősítést is, hogy ügyfeleit garantáltan a legmagasabb színvonalon tudja kiszolgálni.

 

Cégfilozófiánk:

Hazai alternatív szolgáltatóként több mint 10 éves szakmai tapasztalattal és piaci ismerettel a hátunk mögött, az egyik legfontosabb célkitűzésünk, hogy a hazai kis-és középvállalati szegmens telekommunikációs infrastruktúra fejlesztésében élen járjunk. Arra törekszünk, hogy meglévő- és leendő ügyfeleink megismerjék az új telekommunikációs technológiákat, lehetőségeket és olyan megoldásokat kínáljunk, amelyekkel a vállalkozások beruházási költség nélkül modernizálhatják kommunikációs eszközeiket.  Gyakran tapasztaljuk, hogy hazai vállalkozások számára a napi munkához szükséges infrastruktúra (internet, telefon, stb.) költségei problémát jelentenek. Ezért olyan szolgáltatásokat vezettünk be (CPS, VoIP), amelyekkel ezek a kiadások jelentős mértékben csökkenthetőek. Míg sok távközlési szolgáltató a saját szolgáltatásaihoz keres ügyfeleket, mi minderről éppen fordítva gondolkodunk. Minket a vállalkozások érdekei, lehetőségei és igényei érdekelnek, és ezekhez alakítjuk a csomagjainkat, ezekhez keressük a legoptimálisabb, legfejlettebb és legköltséghatékonyabb megoldásokat.




Visszahívást kérek!



Ellenőrző kód: nyolckettő
(kérjük, számmal írja be)



[Az űrlap csak szolgáltatásokkal kapcsolatos ajánlatkérésre szolgál]

 

MAGYARORSZÁG MEGÚJUL