Enter Help Szolgáltatás


Az EnterNet telefonos segítségnyújtási szolgáltatásának elsődleges célja az Enternet 2001 Kft meglévő és leendő ügyfeleinek magasabb szintű technikai kiszolgálása.

Tapasztalataink szerint ügyfelek sokszor találkoznak olyan informatikai jellegű problémával, ami telefonos úton is elhárítható, de nincs senki, aki meg tudná válaszolni a felmerülő kérdéseket. Az EnterHelppel nem kell szakembert hívni, vagy a számítógépet szervizbe vinni egy egyszerű probléma miatt: az EnterHelp szolgáltatás igénybevételével gyors és olcsó informatikai segítségkérésre van lehetőség.

A szolgáltatás az informatika és a telekommunikáció következő főbb területeit öleli fel:

  • Operációs rendszerekkel (Microsoft Windows98, Microsoft Windows XP és Microsoft Vista bármely verziója) összefüggő telepítési, beállítási frissítési, és hibaelhárítási feladatok
  • IP hálózati eszközök konfigurálása, hálózati alkalmazások telepítése beállítása (IP SOHO)
  • Irodai szoftverek telepítése, frissítése, beállítása, használati tanácsok
  • Kommunikációs alkalmazások telepítése beállítása
  • Internet kapcsolat és elektronikus levelezés beállítását
  • Biztonsági alkalmazások telepítése, beállítása, a szoftverek és a számítógép biztonságos használatához kapcsolódó szaktanácsadás
  • Vírus és kémprogramok eltávolítása
  • Multimédiás eszközök telepítése, beállítása
  • Mobil és vezetékes kommunikációs, és adatátviteli eszközök üzembe helyezése, beállítása
  • Mobil eszközök összekapcsolása és szinkronizálása egyéb számítástechnikai eszközökkel
  • Hardver és szoftver elemek, komplett számítógép konfigurációk, kellékanyagok és perifériák értékesítése
  • Teljes körű szaktanácsadás az Enternet 2001 Kft mobil és vezetékes technológián nyújtott szolgáltatásaival illetve a kapcsolódó informatikai és telekommunikációs szolgáltatásokkal kapcsolatban
  • Szolgáltató, a Megrendelő által telefonon bejelentett probléma jellege és a Megrendelő igénye alapján
  • Telefonon keresztüli informatikai hibaelhárításra tesz javaslatot

A szolgáltatás használata

Az (1) 888 2088-as telefonszám hívásával, vagy átkapcsolással az ügyfélszolgálati telefonszámról (1) 888 2001 az EnterHelpes operátorhoz juthat ügyfelünk.
EnterHelp szolgáltatásunk naponta 8:30 és 17:00 óra között áll ügyfeleink rendelkezésére.

 

A telefonos hibaelhárítás díjai

 

Telefonos hibaelhárítás szolgáltatások Nettó díj Bruttó díj
 
1. kategória:
Átlag 5 percen belül elvégezhető munkák:
400 Ft 508 Ft  
2. kategória:
Átlag 10 percen belül elvégezhető munkák:
800 Ft 1 016 Ft  
3. kategória:
Átlag 20 percen belül elvégezhető munkák:
1 600 Ft 2 032 Ft  
4. kategória:
Átlag 30 percen belül elvégezhető munkák:
3 200 Ft 4 064 Ft  

 

Táblázatunk tartalmazza az EnterHelp szolgáltatás díjait. A telefonos szaktanácsadás az árajánlat (a szolgáltatás várható díjvonzata) elfogadásával kezdődik meg.
Természetesen az ADSL és egyéb szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása továbbra is a hagyományos úton, ingyenesen történik.




Visszahívást kérek!



Ellenőrző kód: kettőnyolc
(kérjük, számmal írja be)



[Az űrlap csak szolgáltatásokkal kapcsolatos ajánlatkérésre szolgál]

 

MAGYARORSZÁG MEGÚJUL